Hubee
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:33, 07 Sty 2009 Temat postu: Kilka rad, jeśli chcemy sie bawić flotą |
|
|
KONTRA PO ATAKU - jak uniknąć straty floty
Lecąc do kogoś trzeba się liczyć z tym, że możemy zostać skontrowani.
Żeby tego uniknąć, trzeba zastanowić się jak jesteśmy na tą kontrę łapania. Sposób nie jest trudny obrońca widząc, że do niego lecimy, odzywa się do jakiegoś innego gracza w grze, podaje godzinę, w której dojdzie do starcia i to czym do niego lecimy, jest to możliwość że zostaniemy złapani falangą przez gracza trzeciego. Na falandze będzie on oczywiście widział to samo co przekazałby mu obrońca.
To co się dzieje później nie jest dużo bardziej skomplikowane, jednak osoba która chce nas skontrować musi znać Nasze poziomu napędów. W myśl zasady, że flota leci z prędkością z jaką leci najwolniejsza jednostka w Naszej flocie, "Kontrowiec" musi obliczyć ile czasu trwa jeden odcinek naszego lotu i będzie wiedział dokładnie kiedy powrócimy na Naszą planetę/
Często jest tak, że o ataku zarówno obrońca jak i osoba która obserwuje falangą o ataku nie wiedzą od razu, z prostego powodu, przecież nie odświeżamy non-stop naszej gry, przeważnie upłynie kilka cennych minut zanim obrońca się zorientuje że jest atakowany, a to daje nam dużą przewagę, gdyż możemy zastosować pewien fortel. Otóż lecąc do gracza np. Okrętami wojennymi , warto jest na samym początku do floty dodać np. Ciężki myśliwiec lub inny wolniejszy statek, który spowolni nasz lot, a zaraz potem go zawrócić, co sprawi że obrońca będzie widział jedynie nasze okręty wojenne, które będą już leciały z prędkością z jaką leci ciężki myśliwiec, czego oczywiście obrońca, nie będzie wiedział. Taki zabieg sprawi, że nie da się obliczyć kiedy nasza flota wróci, ponieważ czas ten będzie liczony dla OW a nie dla CM który już dawno powrócił bezszelestnie na Naszą planetę
SPRAWDZ CZY NIE MA PODSTAWKI - opoznij lot
1. Wysyłamy flotę na planetę którą chcemy obrabować/zezłomować
2. Klikamy na "Związek" w zakładce "flota"
3. Patrzymy ile sonda leci do celu np. na 10%(gdy nie wyjdzie opóźnienie, zawsze można spróbować na mniejszym %) 4. Przypuszczamy, że sonda leci do celu 10 minut. Gdy jest już ok 10 min. do ataku wchodzimy w zakładkę "flota", wybieramy 1 sondę szpiegowską później
klikamy w zielony link, który znajduje się pod namiarami naszych kolonii. Czekamy, aż czas na linku będzie wynosił ok 8,5 minuty, klikamy "dalej" i zaznaczamy opcję "atak związku". W ten sposób opóźniliśmy nasza flotę o 1,5 minuty. Jeśli obrońca coś podstawił, to doleci to 1,5 minuty przed planowanym atakiem, a więc zdążymy zrobić skana.
5. Teraz pozostało już nam tylko tak wysłać sondę, abo zrobiła skana przykładowo 40 sekund przed atakiem i widzimy czy coś stoi więcej niż powinno być, czy jest normalnie. Jeśli Stoi przykładowo 10 Gwiazd Śmierci lub 2000OW, to klikamy w zakładkę "flota" i przy misji napadaj klikamy "zawróć".
! ! ! U W A G A ! ! !
Atak możemy jednorazowo opóźnić tylko o 30%!! Jeżeli wiec chcemy opóźnić o 100%, musimy wykonać tę czynność MINIMUM 4 razy
POMOC SOJUSZNIKOWI - legalne pilnowanie konta
Legalne pilnowanie konta!
Najlepiej jest przedstawić ten trick na konkretnym przykładzie.
Wraca nam flota o 5:00. Nie chce się nam czekać na nią. Wiemy jednocześnie, że kilka osób z naszego sojuszu na pewno będzie na kompie o tej godzinie.
Flota nasza wraca na planete 1:111:1
Kolega wysyła swoją jedną sonde na tą planete z misją zatrzymaj na 36h.
Jeżeli ktoś zeskanuje nas, i na planecie będzie stała cała nasza flota, to na 99% sondy(osoby która nas zeskanowała) zostaną zestrzelone. Walka która odbędzie się na naszej planecie, wygeneruje RW, które trafi również do osoby która "pilnuje nam konta". Osoba która "pilnuje" nam konta, zobaczy nie tylko kto nas zeskanował ale jeszcze czy nasza flota stoi na planecie. Dzięki temu będzie wiedział czy warto nas budzić czy też nie.
Tak samo w ciągu dnia, bez problemu można nawzajem stacjonować na swoich planetach. Widzimy wszystkie próby skanowania naszego przyjaciela, widzimy to co zobaczył jego przeciwnik, i zawsze możemy zaregować na to - np. napisać do niego na gg. lub jak go nie będzie zadzwonić do niego!
Jeżeli pilnie będziemy potrzebować dodatkowego slotu, w każdej chwili można taką sonde cofnąć i potem wysłąć ponownie. Przelot jej trwa zazwyczaj od 2 do 3 minut.
ps spób moze nie zadziałać jeśli osoba która skanuje ma dużo wyższego szpiega
Post został pochwalony 0 razy
|
|